420CottenCandy

Growing beauty

First time growers

Used miracles-gro soil and fertilizer to give plant extra boost

Lilith

Day 29 (Week 5)

22 updates

23 photos

Day: 29

Due to water leaves are dropping a little bit but it is growing fast

a year ago

Day: 28

Growing big and strong

a year ago

Day: 23

So having a hard time telling if the plant is a girl or a boy but it’s growing super well using coffee grounds as a natural fertilizer plus it’s really good for pot plants

a year ago

Day: 19

She’s growing rapidly y’all gonna take another picture to see if y’all can tell if it’s a girl or boy plant

a year ago

Day: 19

Girl or boy

a year ago

Day: 19

Better picture see ,,, I hope it’s a girl but what if it’s a herm or something

a year ago

Day: 19

Show how big she is

a year ago

Day: 19

Okay guys so this is the grow set up

a year ago

Day: 19

Update : so just figured why the plant only has 3 leaves from doing a little research it’s an Ruderalis Indica who would have knew 😮🥴

a year ago

Day: 14

This baby is growing

a year ago

Day: 12

Starting to look better

a year ago

Day: 10

Update : so let the soul dry out and took the pray bottom with little plant feed in it and sprayed it a good amount turned the light on at 7 am which is a little early but it’s growing the leaf is a little bused idk how but it is btw no negative stuff please I got friends on here that will call you out like my buddy Troy.farms

a year ago

herbalism

herbalism looking good, what are the rocks for may i ask

Day: 9

Out side getting some fresh air

a year ago

IllusionalDazle

IllusionalDazle Give up! It looks awful! Your broke wasting your time growing bad seeds

420CottenCandy Hey bitch fuck off

420CottenCandy IllusionalDazle Go kill your self you worthless pos

View 28 additional comments

Day: 9

Grow little guy grow

a year ago

turacept

turacept Auto or Photo?

420CottenCandy Turacept it’s a picture I just took of my plant

turacept

turacept No I mean is it an Photoperiod or Autoperiod plant

View 41 additional comments

Day: 9

Healthy

a year ago

Day: 8

Leaves are looking good but I see it cupping a bit was watered today and is growing fast asf

a year ago

Day: 7

Still grow grew more leaves people think Miracle gro is shit but look I will call shit if you do everything properly this is what happens

a year ago

steezykayla

steezykayla I use miracle grow on my vegetable garden..gets the fattest vegetables. I would just flush at the end and make sure you aren’t lacking in anything cannabis needs. Other than that you do you growmie! There’s no one right way to grow cannabis

420CottenCandy Steezkayla thank you so much and make sure to only spray it a couple times with food nutrition and then give it normal water as well this is honestly a very positive comment

steezykayla

steezykayla No problem, whatever works for you! It’s not the first time I’ve heard ppl using miracle grow on their cannabis. People forget that everyone is at different stages of experience, grow differently, use different products. Keep on doin your thing! Cheers

View 11 additional comments

Day: 5

So just transplanted the little guy to a make shift pot and it does have holes at the bottom to Drain the water out . As you can see it’s growing healthy and well idk why people take shit about the miracle-gro when actually it’s works extremely well and is growing fast as fuck too it’s watered and has plenty of light with air circulation as well 🤪😎☺️🪴

a year ago

IllusionalDazle

IllusionalDazle Drill some holes all over the pot! Try out FFOF soil it’s been great to me

IllusionalDazle

IllusionalDazle Your last plants died due to miracle grow soil and the container! U have to give your plant the right environment to be successful. Don’t be cheap or lazy out on your grows!

420CottenCandy lllusionalDazle look man you don’t gotta be a damn troll dude and actually that’s not the reason my plant died it was bc the seeds are bad and actually if a person don’t see no growth in 7 days it 9times out of ten is fucked bro bro and where’s your plants at homie it looks like you are down in shit creak talking shit to people Get your self a job or a fucking hobbie And when you are in a financial pinch it’s okay to be cheap ....

View 7 additional comments

Day: 5

What a beautiful baby

a year ago

Day: 4

Update so the two seeds we had didn’t make it but this little guy right here is only 4days old

a year ago

Day: 4

Simple and working

a year ago

Day: 0

Update so found out the plant was a boy and pulled it

a year ago