alander

alander

OG Kush RBX Auto

Ethos

5 gal pot, FFOF

OG Kush

Day 135 (Week 20)

32 updates

72 photos

Day: 135

Buds

4 months ago

Day: 120

+1

Harvest day! Big nuggies has me stressing over dry but my environment locked in @ 65F/60RH so should be alright🙏

4 months ago

Secman

Secman She lookin phat 😍😍🤤🤤🤤🤙 👍

Secman

Secman Bigsammy??… lol

Secman

Secman I am jealous and drooling🤤👍🤙

View 8 additional comments

Day: 108

Still stacking and packing

4 months ago

rhanneman1

rhanneman1 🔥🔥🔥

Day: 104

Taking her damn time

5 months ago

ozzy_gunja

ozzy_gunja Stacked 💯

Day: 101

🥲

5 months ago

Day: 99

Finishing up

5 months ago

Day: 94

+1

Excited for this one

5 months ago

Day: 86

iPhone 13 pro go crazy

5 months ago

Day: 83

This one lookin like some sticky icky goodness

5 months ago

Day: 75

Some lil baby trichomies

6 months ago

Day: 72

It’s going, some PH issues but truckin’ on

6 months ago

Day: 64

Jack Frost visited last night

6 months ago

Day: 61

Going strong

6 months ago

Day: 57

👍

6 months ago

Day: 54

Full on flower

6 months ago

Day: 47

N

7 months ago

Day: 42

Bent them bittys

7 months ago

Day: 40

I stunted tf outta this auto. Not the #1 in the tent but putting up with high light cuz other plant is in flower. Good girl. Symmetrical.

7 months ago

Day: 30

Whew

7 months ago

Day: 26

Waiting for the baby shoots to grow into new tops so I can start tying them down

7 months ago

Day: 24

Topped

7 months ago

Day: 23

Repotted

7 months ago

Day: 20

Very tight internodal spacing on this one

7 months ago

Day: 19

Prayers

7 months ago

Day: 15

Super dark green, kinda curly

8 months ago

Day: 14

Yay

8 months ago

Day: 11

Very dark green , probably because FFOF Nitrogen content.

8 months ago

Day: 9

Dark green

8 months ago

Day: 7

Goin strong

8 months ago

Day: 4

74F 70% RH

8 months ago

Day: 3

:)

8 months ago

Day: 2

Sprouted!

8 months ago